سلام خانما چرا هرچی بخورم معدم می‌سوزه

۴ پاسخ

سلام دنیا بیا پیام درخاست قبول کن

چون بارداری 😭

بهترین راه شربت لاکسی ژله خیلی بی خطره موقع خواب هم دوتا بالشت زیر سرت بزار و بعد غذا فوری نخواب بزار یه ۴۰ دقیقه بگذره😊❤️

اسید معده ات زده بالا باید قرص فاموتیدن بخوری

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی