دوستان شما تا چه مدت بعد زایمان یبوست میشدین؟

۶ پاسخ

من زایمانم طبیعی بودم اصلا یبوست نشدم ن تو دوران بارداری ن بعدش

منم هنوزم یوبوست دارم

من هنوزم

#تجربه

من هنوز یبسم

تا ۱ ماه

سوال های مرتبط

مامان دانیال👶🏻🍼🐣 مامان دانیال👶🏻🍼🐣 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی وفاطمه مامان امیرعلی وفاطمه ۱۶ ماهگی