۶ پاسخ

هنوزم میخورم هم اهن هم ویتامین دی هم کلسیم و منیزیم هفته ای دو بار هم امگا ۳

همچنان میخورم

من هیچی نخوردم استخونام داغونه موقع نشستن و پا شدن زانوهام درد میکنه

و منی که هیچ نخوردم

سه ماه ولی الانم بعضی اوقات میندازم. چون شیرخودمو میدم

من تا یک ماه

سوال های مرتبط