هنوزم میخورم هم اهن هم ویتامین دی هم کلسیم و منیزیم هفته ای دو بار هم امگا ۳
همچنان میخورم
من هیچی نخوردم استخونام داغونه موقع نشستن و پا شدن زانوهام درد میکنه
و منی که هیچ نخوردم
سه ماه ولی الانم بعضی اوقات میندازم. چون شیرخودمو میدم
من تا یک ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.