سلام مامانا تو شیر دهی پیتزا ضرر داره بخورم؟

۴ پاسخ

ضررش هیچی من خوردم پیتزای گوشت ببین بدترررررین شب عمرم بود انقد که دخترم تا صبح گریه کرد

من که میخورم جدیدا همه چیز رو هم میخورم اما در حالت تعادل مثلا زیاد نه

سخت نگیر با یکی دو بار در ماه که اتفاقی نمی افته

سلام فکر نمیکنم ولی کمتر بخوری بهتره
چون مواد مغذی نداره ممکنه رو طعم شیر هم تاثیر بذاره

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی