۱۰ پاسخ

غلیظ شیری مشکلی نداره گلم
ولی بو داره عفونته

‌عفونته گلم برو دکتر

عفونته

دوباره برو پیشش

دقیق منم تو همین هفته های تو گرفتن

قرص هم بهت دا

اگه بو داره یعنی عفونته دکتر دارو میده خوب میشی فقط حتما پیگیر شو

منم همیطو بودم رفتم دکترم دوتا پماد داد با دو بسته قرص خوب شدم

برو دکتر

شاید عفونت گرفتی به دکترت اطلاع بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری