بچه ها من زود به زود تشنم میشه نکنه بخاطر قند هس

۲ پاسخ

اره قند بالا باشه تشنگی زیاد میشه از اون ور دفع ادرار زیاد میشه

من قند نداشتم اما تا اول ماه چهارم روزی بیست لیوان آب میخوردم انقدر تشنه ام بود

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار هفته سی‌ویکم بارداری