۲ پاسخ

من هیدروکورتیزون میزنم خوب میشه ولی حواست باشه سه روز بیشتر پشت سر هم نزنی بعد پنج شش روز دوباره بزن روزی یک بار هم کافیه

بچه منم پست گوشاش پوسته پوسته هست
یعنی اگزما؟

سوال های مرتبط

مامان دوپسر مامان دوپسر روزهای ابتدایی تولد
مامان آریان🧸🤎 مامان آریان🧸🤎 ۵ ماهگی