۶ پاسخ

عزیزم سزارینی هسین که میگی۶۰روز دیگه؟!

منم ۲۷ اسفند زایمانمه🫠🤍

ان شاالله بسلامتی عزیزم 🌹

انشالله ب حق امام علی. دوتامون. بچه هامون رو صحیح و سالم بغل کنیم

ان شالله سالم بغلش کنی عزیزم
کا‌ش منم ۳۰ هفته بودم و زود بگذره

ایشالله صحیح و سالم بغل بگیریش🤲🤲❤️

سوال های مرتبط

مامان کشفدوزک مامان کشفدوزک ۵ ماهگی
مامان زهرانا مامان زهرانا هفته سی‌وهفتم بارداری