۷ پاسخ

من باید هفته بعد برم🥴🥴🥴

بین ۲۴ تا ۲۸
بهتره همون ۲۴ ۲۵ بری که اگه نیاز به آزمایش مجدد بود وقت داشته باشی برای رژیم یکی دوهفته ای و آزمایش مجدد

من ۲۵ بودم رفتم

از ۲۴ تا ۲۸ من ۲۷ امجام دادم

من ۲۴هفته رفتم دکترم گفت از۲۴تا۲۵بهترین زمانه

من این هفته رفتم

بین ۲۴تا ۲۸

سوال های مرتبط

مامان کیمیا جانم مامان کیمیا جانم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری