خانما از چه هفته ای هفته ی امنه و دستگاه نمیره؟

۶ پاسخ

۳۶هفته به بعد میگن هفته امنه

عزیزم بستگی به بچه داره اینکه وزنش خوب باشه و مادرهم امپول ریه زده باشه ولی معمولا بعد ۳۶ تمام اگه این شرایط رو داشته باشه نمیره دیگه

۳۷

۳۶تمام

37

۳۷تمام

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی