۸ پاسخ

یه بسته کافیه

من گرفتم دو روز استفاده شد
کوچیک بود

اگر مارک مای بیبی بگیری صفر یدونه اگر مولفیکس بگیری سایز ۱ بازم یدونه

صفر فک کنم برای نوزاد نارسه من کلا صفر نخریدم از یک استفاده کردم ... اما لباس سایز صفر تا میتونی بخر برندای خوبو که میشوری بزرگترم میشن حتی سایز صفرم برای نوزاد بزرگه من پسرم درشتم بود

خود بیمارستانم سایز۱ میده

سلام صفر نخر سایز یک بخر صفر براش تنگه

سلام من یه بسته خریدم ۰ فقط برا بیمارستان

من یه بسته مارک مای بیبی ۰تا ۳کیلو خریدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وپنجم بارداری