مامانا لطفا اگه بلدین ببینین ج ازمایش ان تی خوبه؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم ریسک متوسط داری باید غربالگری دوم حتماً بری اگه دکتر سخت گیری باشه سلفری مینویسه

عزیزم ریسک سندروم داون زده 1به 626بعنی ریسک متوسط باید به دکتر نشان بدی

نرماله عزیزم

اینم صفحه دیگش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان فندق


شمال💚 مامان فندق شمال💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان السانا مامان السانا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان آردا 🩵 مامان آردا 🩵 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها🥰 مامان دوقلوها🥰 ۲ ماهگی
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته شانزدهم بارداری