خانما ۱۵ هفته ۵ روز میشه انومالی داد یا نه🫠

۱۱ پاسخ

نه بابا هچی مشخص نیس
باید هجده اخراش یا اول نوزده بری

۱۷هفته ویک روز خوبه

نبابا خیلی زوده
اگ بخوای جنسیت میتونی بری ۱۶ هفته

ن بابا

نه خیلی زوده

نه عزیزم زوده

از ۱۸ هفته

بهتره بزاری ۱۸ هفته عزیزم که کامل برات بررسی کنه

خیلی زوده

نه خیلی زوده

از ۱۸ هفته میشه

سوال های مرتبط

مامان رُز🌹 و تو دلیم مامان رُز🌹 و تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد