۵ پاسخ

برای ساک بارداری رفتی سونو؟

منم همینجوری ام عزیزم

منم همینم عزیزم دیگه میخای چی باشه علایم بسه دیگه😁

بتات چنده

اره بابا از هفته ششم بیشتر میشه زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته پانزدهم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته دوازدهم بارداری