۲ پاسخ

ایشالا نمیشی
والا علائم بارداری و پریودی با هم فرقی ندارن

نه انشاالله که نمیشی ..فردا یه تست بده..چون 14روز گذشته.انشاالله مثبت هستی

سوال های مرتبط

مامان پسردوقلوهام مامان پسردوقلوهام هفته پانزدهم بارداری