خانمها سه ماه اول فقط اسید فولیک و ویتامین د۳ باید خورد یا قرص دیگه ایم هست

۵ پاسخ

میگم تو‌که هشت هفته اته کی سنو دادی برا تشکیل قلب

اهن هم میدن البته از 18هفته

من مولتی ویتامین هم میخوردم‌باقرص ب۶برای تهوع

من هنوزم میخورم

من آهن هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری