۵ پاسخ

بله تا ۱۶ هفته باید بخوری ویتامین قطع میشه اما فولیک تا اخر بارداری باید مصرف شه پزشکت دیگه بهت میگه

معمولا تا سه ماهگی فولیک اسید و باید بخوری
و د۳ تا آخرش بعلاوه مولتی ویتامینات

من که میخوردم تا الان که هفته ۱۳ هستم بستگی داره دکترت چی بگه هر کی داروی مخصوص خودشو داره

بله عزیزم تا اخر ماه این دوتارو باید بخوری فقط فولیک اسید ماه های اول با منیزیم قاطی میخوری بری جلوتر با اهن باید قاطی بخوری

سلام اره باید روزانه مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان هفته سی‌ونهم بارداری