۲ ۳ روزه تهوع هام کن شده یا اصلا ندارم طبیعیه؟🤔؟؟

۶ پاسخ

منم امروز خیلی تهوع دارم و بی‌حالم غذا بزور خوردم ضعف نکنم

منم اینطوریم

عادیه من یه روز دارم دوروز ندارم

تهوعم دوباره برگشته 😭

نترس برمی‌گرده. من این هفته به شدت حالم بود

طبیعیه منم اینطورم

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۳ ماهگی
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری