سلام دوستان
امگا۳ از کی میخورین ؟ چه برندی ؟

۴ پاسخ

من از همون اول یه روز در میون میخورم

سلام عزیزم من دکتر از ۱۳هفتگی داد ،روز در میون
برند :

از ۱۸ هفته اپاستیژل

از هفته ۱۸یه روز در میون

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان و... 🩷 مامان ویهان و... 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری