مامانا این نخودی که تو آجیل‌ها هس نفاخ نداره؟؟😂😂😑

۲ پاسخ

نخودچی دو آتیشه نفخ نداره شیر هم زیاد میکنه

چراااا خیلی نفخ داره من ک هربار میخورم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۱۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نیک🧿🩵 مامان نیک🧿🩵 ۱۱ ماهگی