خانم های هم هفته من اشتهاتون چطوره؟

۷ پاسخ

من از هفته ۶ تا ۱۵ بی اشتهایی شدید داشتم ۳ کیلو هم وزن کم کردم الان یک هفته ست خداروشکر اشتهام خوب شده و خیلی خوشحالم 🥺 چون وقتی سر وعده های اصلی خوب غذا نمی‌خورم هر ثانیه ضعف شدید می‌گیرم و انگار تو معدم رخت میشورن و خیلی حالم بد میشه حتی از گشنگی شدید دیگه چیزی از گلوم پایین نمی‌رفت
ولی الان اینجوری نیستم دیگه

همیشه گرسنه

من خیلی زود به زود گرسنم میشد ولی دوروزه انگار اشتهام کم شده شاید بخاطر فشار و استرس باشه ولی خب دیر به دیر که غذا بخورم خیلی بی‌حال میشم

میل ندارم نهورم هم ضعف میکنم

حالت تهوع داری ؟

میل ندارم به زور شوهر میریزه تو حلقم ولی باز دارم لاغر میشم

میشه درخواست دوستیو قبول کنین

سوال های مرتبط

آوا
مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه آوا مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه قصد بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری