مامانایی که هماتوم دارین،میشه بام حمام یا ضرر داره؟

۸ پاسخ

چندم رفتی سونوقلب

تاریخ اخرین پریودیت کی هست

مرسی از همگی

سریع بیابیرون زیادنباش توحمام

من هرروز میرم حمام.هماتوم دارم هی خوب میشه هی در میاد.بیشتر از حمام ،به کار کردن و استراحت نکردن ربط دازه.حمام پنج دیقه ای کاری نمیکنه.

من هر ده روز میرم، ده دقیقه یک ربع هم بیشتر نمیشه، خداروشکر زمستونه اگه تابستون بود🥴

حمام هفته یکبار یا دو هفته ای یکبار روی چهار پایه بشین و بیشتر ده دقیقه هم نشه

برو رو چهارپایه بشین زیردوش خودتوبشور

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری