۱۵ پاسخ

منم دیروز اتفاقا خوردم درحدی که حوست بیفته موردی نداره اونطوریم نخوری چشم بچت میمونه توش

یذره تحمل کن تا ۳ماه اولت بگذره بعد در حد رفع هوس بخور

زیادش باعث شکاف کام میشه

مشکلی نداره خب بخور نوش جونت یکی دو سیخ نمیکشه آدمو نگران نباش اتفاقا خونساز هم هست برا بچت مشکلی پیش نمیاد دیگه قلبش تشکیل شده تاالان

منم چندبارهوس کردم امانخوردم خب بالاخره بچه هوس من واجب تره خدایی نکرده اگه چیزی بشه چی
تاجایی که میتونی نخور

من ماه های اول دوبار خوردم در حد چند تیکه

بخور عزیزم من سه تا سیخ‌خوردم ماهی یبار مشکلی نداره

بخور
در حد کم اصلا مشکلی نداره

اصلا نخور حتی ی دونه

سعی کن نخوری

یکم بخور بیشتر نخور چون خیلی بد

اصلا نخور و سمتش نرو چون ضرر داره برا جنین

بخور عزیز ضرر نداره

اصلا خوب نیست

در حد دو تیکه عیب نداره بخوری

سوال های مرتبط

مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری