خانوما هوس جیگر‌ کردم چیکار کنم بنظرتون خطر دارع؟

۹ پاسخ

بله ماه های اول نباید بخورید

آره بخاطر اینکه میکروب رو زود بخودش جذب میکنه برای باردار ضرر داره

ازه عزیزم ریسک نکن

بله خیلی زیاد امکان سقط وجود داره

اره عزیزم تو سه ماه اول دکترم به من گفتن جگر اب هویج و زعفران مصرف نکنم

اره عزیزم چون ویتامین آ و بتاکاروتن داره سقط آوره نخور بجاش کباب بخور حالا فعلا…

سلام عزیزم خیلی خطرناک اصلا فکرش نکن

یه دو تیکه بخور زیاد نخوری برای بچه خوب نیست فقط هوست رفع بشه

اره عزیزم چون ویتامین آ و بتاکاروتن داره سقط آوره نخور بجاش کباب بخور حالا فعلا…

سوال های مرتبط

مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد