خانما شما تا چند هفتگی امگا۳ خوردین؟؟؟

۷ پاسخ

تا الان‌ک بهم‌نداده دکتر

من بعد از زایمان هم خوردم واسه چرب شدن شیرم

بهم امگا نداده دکتر من

من کلا نخوردم

من تاالان نخوردم

تا اخر بارداری فک کنم.من هنوز ی ورق دارم هفته ای دو قرص میخورم فک کنم تا اخر زایمان کافی باشه

هنوز میخورم هفته ای دوبار

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی
مامان عمر و فندق مامان عمر و فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی