خانما درد پریودی دارم 😥

۹ پاسخ

منم دارم

طبیعی به پهلو چپ بخاب استراحت کن

شیاف بزن استراحت کن

اگه شدیده شیاف پروژسترون بزار

قرص هویسین نداری اونو بخور

طبیعیه

خیلی شدید ؟ اگ‌شدید ک‌برو دکتر اگ ن ک شیاف بزار تا اروم‌بشی

شیاف استفاده کن بهتر میشی

نزدیک تاریخ پریودت نیست؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان قلبم و تودلی مامان قلبم و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری