نه نگران نباش
داخل غذا همیشه که نه ولی زعفران استفاده میکنم
ما جنوبیا غذا مون بایید ادویه زیاد داشته باشه انواع ادویه استفاده میشه و بیشترین گوشت ما فقط ماهی زیاد میخوریم من خودم قبل بارداری تا الان صبحانه چای با زنجبیل میخوریم دارچین عسل با شیر مصرف میکنیم
نه بابا
نه عزیزم واسه یکم دارچین مشکلی پیش نمیاد
متوجه طعمش نشدی ینی؟.
نه عزیزم مقدار زیاد بده
ن اوکیه
نه نگران نباش.
سلام عزیزم نه چیزی نمیشه
ولی مراعات کن عزیزم تا ۳ ماهه اول رو رد کنی
سلام ن عزیزم مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.