سلام دوستان عدد اِن تی بالای 2 خطر ناکه

۵ پاسخ

معمولا اینجور مواقع آزمایش سلفری یا آمینیوتیک میدن

بیشتر اوقات خطاست فقط آزمایش که بدی خیالت راجت مبشه

اگه باشه ی ازمایش دیگه براش مینویسن سلفری هس

به تنهايى نه با ازمايش دكتر تفسير ميكنه

چنده؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسرها🩵 مامان گل پسرها🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریزه میزه☺ مامان ریزه میزه☺ ۲ سالگی