خانوما دهانه رحم شما تو هفته منه چنده

۱۳ پاسخ

از من تو آنومالی ۴۲ بود اون موقع تازگی ولی نرفتم ببینم چند

من بسته بود انومالی ۳۳

من ۱۸ هفته و ۲ روز ۳۲ بود یک هفته بعد ۲۸ شد و سرکلاژ کردم

من ۳۴
بازم برام سونو نوشته اون هفته انجام بدم اومده باشه پایین گفت سرکلاژ میشی

من امروز انومالی بودم ۴۰ بود

خانما سرویکس چیع میشه بگین

من آنومالی که رفتم 18هفته دو روزم بود طول سرویکس 30بود دکترم بهم شیافت داد تا پس فردا که 20هفته و1 روزم میشه ببینم انشاالله که نیاز به سرکلاژ نباشه🥺

من ۳۵

اگه منظورت طول سرویکسه 33

طول سرویکسم ۳۵ بود همراه انومالی که گرفت

دهانه من بسته بود از اول ولی سرویکسم ۱۷ هفته شد ۲۲ سرکلاژ شدم

من الان قسمت بالای واژنم یکم درد دارم استرس گرفتم لطفا جواب بدید

معاینه نکردم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری