۴ پاسخ

برا من یکماهگی خوب شده بود دو سه روزه شیرش عوض کردم برگشت به تنظیمات کارخانه

وای بچه من به جای اینکه بهتر بشه روز به روز نفخ و دل دردش بیشتر میشه شیش تا قطره استفاده کردم براش و هیچ دوتا که از ده رودکی شروع کردم اثر نداشت الان ۴تا استفاده میکنه

والا بخدا،دیوونمون کردن ،بس به خودشون میپیچن و قرمز میشن و گریه میکنن و بدخوابن

بعد واکسن دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان آدرينا مامان آدرينا ۶ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی