نفخ،دل درد،زور زدن نوزاداتون چند وقتگی رفع شد؟؟

۳ پاسخ

نفخ و دل‌دردش بهتره اما همچنان زور میزنه. اما دیگه موقع زور زدن گریه نمیکنه
سه ماهش تموم شده

بعدچهل روزگیش بهترشدولی گاهی وقتانفخ داره بهش قطره کولیک میدم بادشوخالی میکنه راحت میشه

از یکماه و نیم کمتر شد
از اول دوماهگی دیگه کلا قطع شد
البته میگن ممکنه دوباره برگرده
پسرم دائم کبود بود انقدر که زور میزد

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی