خانما بیسکویت ترد میتونم بخورم؟

۵ پاسخ

برای حالت تهوع خیلی خوبه.بخور

بخور نوش جونت زیاذ نحور یبوست شی

هی میخورم یک ساعت بعد میگم وای گشنمه انگار یک روزه کامل هیچی نخوردم بعد خوردن غذامم همون لحظه سک سکم میاد😂

من تهوع ندارم خداروشکر بچه ها ولی کیک و بیسکوییتای عادی اصلا دوست ندارم همشم گشنمه دلم برا همسرم میسوزه

اره بهداشت به من گفت وقتی تهوع داری بخور

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان ۴ ماهگی
مامان 🩵mehrad🩵 مامان 🩵mehrad🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری