مامانا این بیسکویت ها بخورم قند بارداری دارم

تصویر
۸ پاسخ

خیلی کم بخور

ی خورده اشکالی نداره بخور در حد اینکه مزه دهنت عوض بشه نخوری ک کامل ضعف میکنی

عزیزم بیسکوئیت جمانه بخور به قندش پایینه

نه فقط محصولات کامور بخور همه چی هم داره محصوص دیابتی ها

بیسکوییت جو برند کامور بگیر
سایت هم داره
دیجی کالا هم داره
مربا و شکلات و سوهان هم داره

ساقه طلایی میتونی بخوری من میخوردم

رو برچسب کالری زده خب قندش بالاست یا ن
اینا اکثرا پر قندن خیلی کم بخور

دارو می‌زنی؟

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه زندگیم 🥺 مامان معجزه زندگیم 🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری