خانمای هم هفته شما سرگیجه ندارین؟

۳ پاسخ

من دارم دو هفته ست
فشارمم همیشه می گیرم نرماله
کم خونیم دیگه 11 و 5 تقریبا به محدوده نرمال رسیده
قندم استفاده می کنم

اما نمی دونم دلیلش چیه اذیت کننده ست واقعا

اره دارم فشارمم میگیرم نرماله

نه
شاید فشارخونت بالاس

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی