خانمای هم هفته شماهم مثل من هیچ علائمی ندارین؟😑

۱ پاسخ

من که سه روزه درد دارم در حد سه چهار ساعت به همراه انقباض بعدش خوب میشم🤦😑
دیگه نمیدونم باید چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد