۶ ساعت پیش ماهی خوردم میتونم ماست بخورم؟.

۶ پاسخ

میگن خوب نیست سردیت میشه چون جفتش طبعشون سرده بهتره نخوری

نه نخور ماهی حتما روش خرما بخور
بعد حالا ماست نخوری چیزی نمیشه
بذار فردا ظهر بخور
تو زمستون خیلی خیلی کم باید ماست و ماهی و کلا چیزای سرد بخوری

والله از خوردن هیچ ظرری نمیاد اینقدر حرف های بیهوده نپرسین

بخور بره

من که باهم‌ میخورم😀

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی