با جو دوسرپرک چی بپزم بلد نیستم

۳ پاسخ

توی سوپ هاش بریز
اوتمیل درست کن

میتونی با سیب و گلابی و موزم بدی بهش

توی ابجوش سردشده بریز بذار روحرارت قوام بیاد
میتونی میوه هم اضافه کنی
یا ارد برنج و جو رو باهم بذاری رو حرارت
یا بجای اب شیر پاستوریزه بریزی

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی