۴ پاسخ

واقعا ممنون عزیزم

به هیچ عنوان گردونده بسیار مضرهست

ممنون گلم

آجیل بهتره بعد هشت ماهگی داده بشه
با جو دو سرپرک میتونی اوتمیل درست کنی
بذاری با آب بپزه سیب هم بزار بپزه باهم مخلوط کن بده بخوره
میتونی موز هم اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان پریماه جان مامان پریماه جان ۱۲ ماهگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان هـــیلــدا♡ مامان هـــیلــدا♡ ۱۰ ماهگی