۳ پاسخ

اره من امروز پیش دکترم بودم گفت فقط درد شدید انقباضی که بگیره و ول کنه خطرناکه
چون منم گفتم بهش گاهی زیر دلم درد میگیره

بله ادم وقتی یهو از حاش بلند مبشه یا یهو حرکت میکنه تیر میکشه من از همون اول بارداریم که اصلا نمیدونستم حاملم اینجوری تیر میکشید زیر دلم

من اگه تاپیکامو ببینی همش درد دارم
شیاف و آمپول استفاده میکنم
الانم باز درد دارم🫠

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی خانوم😍 مامان نی نی خانوم😍 ۲ ماهگی