بااین تهوع چه کنممممم😭😭😭

۱۱ پاسخ

سعی کن میوه اینا بخوری حتمااا

من تا دوسه روز پیش اینطوری بودم الان بهترم ولی اشتهام برنگشته

مدارا ...

برا منه چشم انتظار دعا کن

دکتر قرص میده فک کنم یایه چیزی که کمتر شه

منم حالت تهوع دارم اما استفراغ نمیکنم به نظر من استفراغ کنی بهتره

منم همینم

دمیترون ضرر داره b6 بخور صبحا ناشتا تکون نخور اول بیستکویت شور بخور بعد ساقه طلایی دمنوش زنجبیلم ناشتا خوبع

تحمل تحمل تحمل
من دو هفته است تهوعم قطع شده هنوزم اول صبح گاهی دارم

دمیترون

سازش منم همینطور بودم لعنت ب حاملگی

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان خوشگلا مامان خوشگلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوانه🌱 مامان جوانه🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری