از هفته ی تو تا الان فقط زیر سرم بودم الان بهتر شدم هیچی جوابگو نبود برام
من که آب قند و گلاب درست میکردم روزی 2 بار
بعدشم در طول روز یه شکلات که طهمشو دوست داشتم ذره ذره میخوردم
قرص متوکلوپرامید۱۰بخورفقط دوای دردش همینع
بمن هیچی اثر نداشت پرستار میومد تو خونه روزی سه تاسرم و تقویتی و اندانسترون میزد برام
واسه من وحشتناک ولی غذام میخورم یا زنجبیل دم میکنم بعدش میخورم یا آدامس میجوم یا قرص فاموتیدین میخورم
منکه ندارم گاهی زیرشکمم و کمرم درد میگیرع سرگیجه ام دارم
من اوایل با یه تیکه بیسکوئیت حالت تهوعمو کنترل میکردم ببعدش شد دوغ🤩 دوغ حالت تهوعمو از یادم میبرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.