۷ پاسخ

از هفته ی تو تا الان فقط زیر سرم بودم الان بهتر شدم هیچی جوابگو نبود برام

من که آب قند و گلاب درست میکردم روزی 2 بار
بعدشم در طول روز یه شکلات که طهمشو دوست داشتم ذره ذره میخوردم

قرص متوکلوپرامید۱۰بخورفقط دوای دردش همینع

بمن هیچی اثر نداشت پرستار میومد تو خونه روزی سه تاسرم و تقویتی و اندانسترون میزد برام

واسه من وحشتناک ولی غذام میخورم یا زنجبیل دم میکنم بعدش میخورم یا آدامس میجوم یا قرص فاموتیدین میخورم

منکه ندارم گاهی زیرشکمم و کمرم درد میگیرع سرگیجه ام دارم

من اوایل با یه تیکه بیسکوئیت حالت تهوعمو کنترل میکردم ببعدش شد دوغ🤩 دوغ حالت تهوعمو از یادم میبرد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری هفته بیستم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیستم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری