۹ پاسخ

جیگر حتی روز اول زایمانم خوب نیس بخوری

نه دیگه تمومه بارداریت تقریبا، بخور نوش جونت😂

من منتظرم زایمان کنم همون شب بخورم😂

گاو ۳بار خوردم تاالان
مرغ ۷یا۸ بار

نه عیب نداره چی میشه منم تا حالا دوسه بار خوردم زیاده روی نکنی عیب نداره

من ک خوردم در حد دو سیخ کبابی

والا من که هوس کردنی میخورم

من که میخورم

این یک هفترم صبر کن گلم

سوال های مرتبط

مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی