الان دیگه جیگر گوسفندی ضرر نداره که آره؟

۷ پاسخ

نخور اصن ب ریسکش نمیارزه ت ک صبر کردی این ی ماهم روش منم ویار جیگر کرده بودم ولی خیلی تحمل کردم نخوردم تا صبح روز بعد از زایمانم🥲

کلا تا آخر بارداری ممنوعه

والله من توهردوبچم خوردم

من تا آخر نمیخورم

من فک کنم کمش ضرر نداشته باشه دکترم به من گفت کم بخور قدقن نکرد

والا من توی نه ماه حتی یه بار هم نخوردم
چون واقعا نمی‌تونستم ریسک کنم

نه

سوال های مرتبط

مامان بهار و برسام مامان بهار و برسام ۱ ماهگی
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد