نخور اصن ب ریسکش نمیارزه ت ک صبر کردی این ی ماهم روش منم ویار جیگر کرده بودم ولی خیلی تحمل کردم نخوردم تا صبح روز بعد از زایمانم🥲
کلا تا آخر بارداری ممنوعه
والله من توهردوبچم خوردم
من تا آخر نمیخورم
من فک کنم کمش ضرر نداشته باشه دکترم به من گفت کم بخور قدقن نکرد
والا من توی نه ماه حتی یه بار هم نخوردم
چون واقعا نمیتونستم ریسک کنم
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.