خانوما سونوی سه بعدی ساده چجوریه ؟
هزینش چقدره؟

۷ پاسخ

۲تومن گرفتن از من البته دکتری که میرم خودش تو مطب داشت اونجا سونو انجام داد برام

من برای آنومالی ۴ بعدی میخوام برم گفتن ۱۹۰۰

من زنگ زدم ۲ونیم

من پرسیدم باآنومالی مجددگف نزدیک دوتومن
ولی یه خانومی گف ۸۰۰خورده ای داده

سه بعدی ک برا چهره میرن؟! مت پرسیدم ۱ تومن

۶میلیون ناقابل

والا من چند جایی زنگ زدم ۵ .۴ .۶ هر جا مختلف. بود ولی کرج داداشم یه جا زنگ زد ۸۰۰ گفت خیلی خوب بود والا نرفتم من هنو نمیدونم برم یا دیره

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری