واکسن شش ماهگی سخته یا نه

۱۵ پاسخ

سلام برا دختر من سبک بود یکم نق زد برعکس واکسن ۴ ماهگی

واسه پسرای من سبک تر از واکسن چهار ماهگی بود

بستگی به بچه داره

اصلااااااااااا سخت نبود

برای من پدرم در اومد متنفرم از واکسن شیش ماهگی بچم خیلی عذاب کشید

نه اصلااا

مث بقیه ی واکسن ها خوب بود خداروشکر

پسر من خیلی اذیت شد،تب و لرز و بی‌حالی داشت

نه از ۴ ماهگی خیلی راحت تره

واسه دختر من سبک بود عزیزم 😍
ولی چهار ماهگی سنگین بود 🥲

سبک بود برا دخترم

برای من اسون شد
چون ساعتم رو تنظیم کردم هر ۳.۵ ساعت و بهش پاراکید میدم سروقت
علت نیم ساعت زودتر چون نیم ساعت طول میکشه دارو اثر بزاره
و همین موضوع باعث شد دیگه مثل واکسنای قبل اذیت نشم
لباسم ی تیشرت و شلوار تنش بود

پسرمن نه تب کرد نه گریه کرد خداروشکر🧿
بستگی به بچه داره وگرنه که واکسنشون یکیه

سخت نه ولی تب زیاد میکنن

برا بچه من خوب بود

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۴ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی