خانوما شما تو هفته ۶یا۷نزدیکی داشتید ایا مشکلی داره؟

۷ پاسخ

منم دوبار داشتم یکیش تازه عمیق و خشن بود خداروشکر چیزی نشده

آره داشتم از اولش اگه جای بچه خوب باشه مشکلی نباشه چراا نباید داشته باشی اگه آزیتا نمیشی فقط عمقی نباشه عالیه

من نداشتم تا ب الان

من هفته چهارم سالگردمون بود هم بطور وحشیانه سکس داشتیم هم خیلی بد ارضا شدم😂😂😂 البته نمیدونستم باردارما ...ببخشیدااا
بعد اونم مرتب داریم چیزی نشده

نه مشکلی نیست ولی باید با احتیاط باشه و رو به شکم نباشی

من که تا الان هنوز ندارم

دکتر ب من گفته بود اصلا نباید داشته باشم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیا و لیام مامان لیا و لیام ۴ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وپنجم بارداری