خانوما چجوری ب نی نی نون میدید من خیلی میترسم

۱۱ پاسخ

ریز ریز میکنم مثل گنجشک میخوره🥹😍✨

نمدگیدم ولی خیلی دوسدارع مث اینکه میخام به جوجه بدم ریزمیکنم میدم بهش😅😅😂😂

همین جوری میدم دستش میخوره

نون بربری یا سنگک کلفته بهش بده فقط نگاهش کن خودش بلده بخوره واسه تقویت جویدن عالیه

کوچیک کوچیک تکه کن بریز تو آب جوش یکم نرم شد بردار بده بهش

قشنگ ریز تلیت میکنم یا با خورشت میدم یا با پنیر میخوره
باید یاد بگیره جویدن رو دیگه چون دندون دارن

میدم دستش خودش گاز میزنه تو دهنش خیس میکنم حالت جویدن با لثه هاش قورت میده

همینطور میدم بخوره
فقط مراقبش تنهاش نمیزارم

چرا بترسی؟اگ نتونه بخوره خوب عوقش میزنه

ریز کن بریز توو چاییش با قاشق بده بخوره

نمیدم

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی