کی میشه یک بهمن برم بچمو سونو بیینم🥺🥺🥺

۷ پاسخ

چرا من توی سونو هیچ ذوقی ندارم یعنی کلا ذوق ندارم برای بچم😭🥹چقدر من مادر بدی ام

من چهار بهمن نوبت دارم وای که نمیگذره🥲

سنو ان تی؟
منم یک بهمنم😍😍😍
میگم شب یا صبح وقت سنو داری؟

چه قدر دیر میگذره واقعا

من فردا دارم...تپش قلب گرفتم..بخاطر سونو نه..از بیرون میترسم

بری بعدش میگی کی عید بشه برم آنومالی 😂😍

برای من ۴ بهمنه

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه 🍭🧸🎀 مامان پناه 🍭🧸🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری