سلام مامانا سونو رفلاکس چطوریه؟؟؟

۱ پاسخ

اونجابهش شیرمیدی ده ده دیقه بعدارمعدش سونوگرافی مبکنن ببینن توده دیقه چندبارشیربرگشته بالا

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان سلین💖🫀 مامان سلین💖🫀 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی