چند هفتگی سرکلاژ میکنن؟واسه چی؟

۱۱ پاسخ

پایین بودن طول سرویکس

تا قبل از ۲۰ هفته، نهایتا تا ۲۳ هفته سرکلاژ می‌کنن
اونایی که دهانه رحم‌شون زودتر از موعد باز بشه یا طول دهانه رحم (طول سرویکس) کمتر از ۳۰ بشه سرکلاژ میشن که خطر زایمان زودرس نداشته باشن
۳۸ هفته به بعد هم سرکلاژ رو باز میکنن

دهانه رحم باز نشه بچه بیفته. اونایی که بارداری سقط یا خطرناک دارن میشه از هفت انومالی بری بعد میشه سرکلاژ کرد

من چون سابقه داشتم زایمان زود رس داشتم انتی ک دادم ۱۲هفته بچه سالم باشه فوری عمل میکنم

من ۱۸ هفته و ۳ روز اورژانسی سرکلاژ شدم چون دهانه رحمم شده بود ۲۷

طول دهانه ی رحم که همون سرویکس هست وقتی میاد پایین سرکلاژ میکنن یعنی دهانه ی رحم رو میدوزن برای جلوگیری از زایمان زودرس.برای هر فرد هم متفاوته و باید طول سرویکس چک بشه

تا ۲۲هفته فرصتذبرای سرکلاژم هست
تو این فاصله طول سرویکس پایین باشه یا یهو تغییر کنه سرکلاژ میکنن چه دهانه رحم باز باشه چه نباشه

یسریا تااخرش بدون سرکلاژ بارداریشون ادامه پیدا میکن

پایین بودن طول سرویکس هفته ای نیست بستگی به طول سرویکس دارع و اینکه برای هرکی کی پایین باشه

دهانه رحم وقتی باز میشه دکتر مجبور میشه سرکلاژ کنه اینطوری جلو گیری از سقط میشه عزیزم

نیدونم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته شانزدهم بارداری